مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-05بين الملل

تجمع اعتراضی صدها دانمارکی علیه طرح اشغال کرانه باختری


صدها شهروند دانمارکی در اعتراض به تلاش رژیم صهیونیستی برای اشغال کرانه باختری، دست به تظاهرات زده و از مقامات کشور خواستند این رژیم را وادار به تبعیت از قوانین بین المللی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صدها نفر از شهروندان کپنهاگ پایتخت دانمارک، روز شنبه در اعتراض به طرح اشغال کرانه باختری دست به تظاهرات زدند.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی وفا ، معترضان ابتدا در میدان اسراییل دست به تجمع زده و سپس به سمت محوطه ساختمان پارلمان دانمارک حرکت کردند.

معترضان با خطاب قرار دادن مسئولان دانمارکی، از آن ها درخواست کردند به حمایت از فلسطین پرداخته و با اعمال فشار علیه رژیم صهیونیستی، آن را وادار به تبعیت از قوانین بین المللی کنند.

همچنین شرکت کنندگان در این تجمع چند صد نفری، با برافراشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهایی در حمایت از این کشور، خواستار به رسمیت شناخت کشور مستقل فلسطین و تحریم رژیم آپارتاید اسراییل شدند.

روز گذشته (شنبه) نیز روسای جمهور، وزرای خارجه و برخی مقامات سیاسی  و فرهنگی اسبق کشورهای آمریکای لاتین خواستار تحریم رژیم اسراییل جهت عقب نشینی از طرح اشغال بخش هایی از کرانه باختری شدند.

گروهی دیگر از سران سابق کشورهای دنیا نیز از رهبران کشورهای اروپایی خواسته اند رژیم صهیونیستی را برای عدم اجرای طرح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی صدها دانمارکی علیه طرح اشغال کرانه باختری

تجمع اعتراضی صدها دانمارکی علیه طرح اشغال کرانه باختری