مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-05پزشكي

وضعیت قرمز کرونایی در بابل/ مراسم ختم و عروسی ممنوع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، فرزاد جلالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به هشدارهای ستاد ملی کرونا و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی گفت: متأسفانه در روزهای گذشته با افزایش شمار بیماران بستری کرونایی در بیمارستان های زیر مجموعه علوم پزشکی بابل، وضعیت این شهرستان در حالت قرمز قرار گرفته است.

  وی از بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در بابل بشدت ابراز نگرانی کرد و افزود: از امروز کلیه تجمعات از جمله همایش ها و مراسم ختم و جشن در بابل محدود می شود.

  جلالی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در ستاد بحران شهرستان گفت: جلسات اداری نیز به صورت حضوری برگزار نخواهد شد و همه به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: آمار فزاینده بیماران بستری در شهرستان بابل زحمت کادر درمان را افزایش داده و با وجود آمادگی سیستم بهداشتی درمانی نگران پیک دوم کرونا هستیم.

وی ادامه داد: بعد از یک مدت کوتاه سیر نزولی بستری بیماران کرونایی در بابل، افزایشی شد و در حال حاضر با بستری 21 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته تعداد بستری ها را به 122 نفر افزایش داده و وضعیت کرونایی در بابل بار دیگر قرمز شد.

 جلالی عنوان کرد: هم اکنون 35 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند، منتظر این افزایش بودیم، متأسفانه بدلیل هجوم تعداد ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز کرونایی در بابل/ مراسم ختم و عروسی ممنوع شد

وضعیت قرمز کرونایی در بابل/ مراسم ختم و عروسی ممنوع شد