مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-05فرهنگي

علیرضا کمالی از فیلم جدید وحید جلیلوند گفت


علیرضا کمالی که برای نخستین بار قرار است به عنوان بازیگر در کنار وحید جلیلوند باشد و در فیلم تازه او «شب، داخلی، دیوار» ایفای نقش کند، این فیلم را دارای جهانی متفاوت از دیگر آثار این فیلم ساز و دارای فیلمنامه ای متفاوت توصیف کرد.

- علیرضا کمالی که برای نخستین بار قرار است به عنوان بازیگر در کنار وحید جلیلوند باشد و در فیلم تازه او شب، داخلی، دیوار ایفای نقش کند، این فیلم را دارای جهانی متفاوت از دیگر آثار این فیلم ساز و دارای فیلمنامه ای متفاوت توصیف کرد.

  این بازیگر در گفت وگو با ایسنا،درباره همکاری با وحید جلیلوند در فیلم جدیدش با عنوان شب، داخلی، دیوار که این روزها در مرحله پیش تولید است و به زودی مقابل دوربین می رود، گفت: پیش از این ما در جایگاه بازیگر در کنار هم بوده ایم، اما در مقام کارگردانی و بازیگری این اولین تجربه همکاری است که با وحید جلیلوند دارم.

البته هم در چهارشنبه 19 اردیبهشت و هم در بدون تاریخ، بدون امضا او به من محبت داشت و پیشنهاد همکاری داد، اما متاسفانه من درگیر کارهای دیگری بودم و این همکاری در آن زمان میسر نشد.

وی درباره تفاوت شب، داخلی، دیوار با کارهای قبلی وحید جلیلوند تصریح کرد: این تفاوت ابتدا در شکل فیلم و قالبی است که جلیلوند برای فیلم جدیدش در نظر گرفته است؛ شب، داخلی، دیوار با هر دو فیلم قبلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا کمالی از فیلم جدید وحید جلیلوند گفت

علیرضا کمالی از فیلم جدید وحید جلیلوند گفت