مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 08:402020-07-05فرهنگي

میکاییل شهرستانی: از مخاطبان تئاتر گله دارم


از مخاطبان تئاتر گله دارم ما هم با این بیماری هولناک کرونا مواجه هستیم و سعی می کنیم نکات ایمن را رعایت کنیم چون بهرحال زندگی در جریان است و تئاتر می تواند به شادابی ما کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، میکاییل شهرستانی با اشاره به تغییراتی که در نمایشنامه اگوست در استیج کانتی برای اجرا داده است گفت: بهرحال کارگردان به نظر من می بایست اعمال نظر شخصی همراه با حفظ اصل اثر در یک کار داشته باشد.

من همیشه اینطور بوده که براساس شرایط گروه و پرسوناژها را می چینم.

شهرستانی درباره شرایط تئاتر این روزها نیز توضیح داد: بهرحال وضعیت تغییر کرده و پروتکل های بهداشتی باید رعایت شود و ما هم پایبند آن هستیم چرا که اولویت اول حفظ جان مردم و گروه نمایشی است اما من این گله را هم از مردم باید داشته باشم درست است که بیماری خطرناک است اما با برخی رعایت ها می توانیم ، شرایط را به نفع خود تمام کنیم، تئاتر هم ببینیم چرا که زندگی جریان دارد و نمی توانیم از آن غافل شویم.

وی با بیان اینکه در این ماه های قرنطینه و کرونا حتی با وجود کلاس های آنلاین افسردگی گرفته، گفت: تئاتر به شادابی ما کمک می کند چرا که تفکر برانگیز است و زندگی در آن جریان دارد اما شاید سینما اینطور نباشد من بدون تئاتر زنده نیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میکاییل شهرستانی: از مخاطبان تئاتر گله دارم

میکاییل شهرستانی: از مخاطبان تئاتر گله دارم