مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-05فرهنگي

مسابقه عکس «یک عکس یک عالمه خاطره»


در ادامه اجرای طرح «یک عکس یک عالمه خاطره» در فضای مجازی مسابقه عکس «یک عکس یک عالمه خاطره» هر هفته از سوی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول برگزار می شود.

- ایسنا/خوزستان در ادامه اجرای طرح یک عکس یک عالمه خاطره در فضای مجازی مسابقه عکس یک عکس یک عالمه خاطره هر هفته از سوی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول برگزار می شود.

بعد از اجرای طرح یک عکس یک عالمه خاطره به منظور ایجاد روحیه بین هنرمندان و فعالیت های مجازی تئاتر از سوی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول که از اول فروردین تا تیر 99 در فضای مجازی این انجمن برگزار شد و بیش از 100 عکس 20 سال اخیر اجراهای هنرمندان تئاتر دزفول منتشر شد، هم اکنون فراخوان مسابقه عکس یک عکس یک عالمه خاطره از طرف انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برپایه اعلام ایران تئاتر، در این مسابقه هر هفته عکس یک نمایش در کانال واتس آپ و صفحه اینستاگرام دزفول تئاتر منتشر می شود و شرکت کنندگان باید شماره عکس مسابقه و حداقل سه پاسخ درست از جمله موارد نام نمایش، نام نویسنده، نام کارگردان و سال اجرا در دزفول به همراه نام و نام خانوادگی شرکت کننده را از طریق پیامک به شماره 09163435099 و یا در پیام رسان واتس آپ به شماره 09383223625 ارسال کنند تا در قرعه کشی هفتگی شرکت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه عکس «یک عکس یک عالمه خاطره»

مسابقه عکس «یک عکس یک عالمه خاطره»