مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-05اقتصادي

راستینه: حرکت وزارت امور خارجه ذلیلانه است / دلار 20 هزار تومانی دلار برجامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد راستینه هفشجانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 15 تیرماه) مجلس شورای اسلامی درخصوص گزارش وزیر امور خارجه از تحولات بین المللی و سیاست جمهوری اسلامی ایران گفت: - نماینده مردم شهرکرد در مجلس ضمن انتقاد از محدودیت های برجامی گفت: برجام سبب از کار افتادن چرخ های اقتصادی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد راستینه هفشجانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 15 تیرماه) مجلس شورای اسلامی درخصوص گزارش وزیر امور خارجه از تحولات بین المللی و سیاست جمهوری اسلامی ایران گفت: جامعه ایران در طول 40 سال گذشته در اوج اقتدار و عزت بوده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در وزارت امور خارجه شاهد شکل گیری دیپلماسی اقتصادی با همکاری بخش خصوصی نبوده ایم، تصریح کرد: در واقع اراده جدی برای نقش آفرینی اقتصادی بخش خصوصی در این مجموعه وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه دیپلماسی اقتصادی وابسته به دولت نیست، بلکه با همکاری طیف وسیعی محقق می شود، اظهار کرد: وزارت امور خارجه در این حوزه هدایت کننده است؛ در واقع اکنون باید پاسخ داده شود نقش بخش خصوصی و نهاد های مدنی در سیاست های اقتصادی وزارت خارجه کجاست؟این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستینه: حرکت وزارت امور خارجه ذلیلانه است / دلار 20 هزار تومانی دلار برجامی است

راستینه: حرکت وزارت امور خارجه ذلیلانه است / دلار 20 هزار تومانی دلار برجامی است