مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-05سياسي

پروژه مطالعاتی-اکتشافی چاه های ژرف سیستان، حرکتی جهادی و افتخارآفرین است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: پروژه مطالعاتی-اکتشافی حفاری چاه های آب ژرف در منطقه سیستان، حرکتی جهادی و افتخارآفرین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اززاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار رییس ستاد آب، خاک، فرسایش و خشکسالی معاونت علمی ریاست جمهوری و هیئت همراه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر پیگیری و اجرای پروژه حفاری چاه های آب ژرف منطقه سیستان، این طرح را حرکتی جهادی و افتخارآفرین دانست و اظهار داشت: دستاوردهای مهم این طرح دستیابی به فناوری های نوین، ورود به عرصه های جدید و هم چنین نقش آفرینی بخش خصوصی در اجرای آن است.

آیت الله مصطفی محامی عنوان داشت: طبق اظهارات اجمالی معاون علمی رییس جمهور در جلسه گذشته و مباحث تفصیلی مطرح شده در این نشست، پروژه حفاری چاه های آب ژرف در منطقه سیستان طرحی مطالعاتی-اکتشافی است.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر همکاری دولتمردان در اجرای این طرح و استفاده از ظرفیت حمایت مقام معظم رهبری، عنوان کرد: مسئولان برای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح، عزم خود را جزم کرده و همکاری های لازم را داشته باشند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت با اشاره به تنوع قومی و مذهبی در استان، تاکید کرد: طرح ها و پروژه های مورد حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مطالعاتی-اکتشافی چاه های ژرف سیستان، حرکتی جهادی و افتخارآفرین است

پروژه مطالعاتی-اکتشافی چاه های ژرف سیستان، حرکتی جهادی و افتخارآفرین است