مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-05پزشكي

جزییات اجباری شدن ماسک / عدم دسترسی ایران به واکسن کرونا تا یک سال آینده


معاون بهداشت وزارت بهداشت استفاده از ماسک را ارزان ترین و موثرترین راه در پیشگیری از ابتلا به کرونا خواند و در عین حال گفت: حتی اگر تا دو ماه دیگر واکسن کرونا در اروپا و آمریکا تولید شود که نمی شود، - جزییات اجباری شدن "ماسک" / عدم دسترسی ایران به واکسن کرونا تا یک سال آینده معاون بهداشت وزارت بهداشت استفاده از ماسک را ارزان ترین و موثرترین راه در پیشگیری از ابتلا به کرونا خواند و در عین حال گفت: حتی اگر تا دو ماه دیگر واکسن کرونا در اروپا و آمریکا تولید شود که نمی شود، اما این واکسن تا یک سال دیگر به دست ما نخواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی با اشاره به اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی، گفت: یکی از مسائل بسیار مهمی که همه باید رعایت کنند، بحث فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک است که البته از قبل هم اعلام شده بود.

منتها با توجه به خیز بیماری که در کشور آغاز شده و عدم رعایت پروتکل ها از سوی برخی هموطنان و بازگشایی برخی از مراکز تجمعی مانند سالن ها و .

حتما نیاز است که فاصله گذاری و استفاده از ماسک را داشته باشیم.

ماسک؛ موثرترین و ارزان قیمت ترین راه پیشگیری از کرونا وی افزود: اجباری کردن استفاده از ماسک به نوعی احترام گذاشتن به سلامتی طرف مقابل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجباری شدن ماسک / عدم دسترسی ایران به واکسن کرونا تا یک سال آینده

جزییات اجباری شدن ماسک / عدم دسترسی ایران به واکسن کرونا تا یک سال آینده