مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-05فرهنگي

محفل ادبی ارغوان آغاز به کار کرد/دم در هیچ نیازی به نگهبانی نیست


محفل ادبی ارغوان با محوریت نقد مجموعه شعر «تفسیر آه» سروده محمدحسین ملکیان و حضور سعید بیابانکی همزمان با روز قلم آغاز به کار کرد.

- محفل ادبی ارغوان با محوریت نقد مجموعه شعر تفسیر آه سروده محمدحسین ملکیان و حضور سعید بیابانکی همزمان با روز قلم آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اولین جلسه از نشست های نقد کتاب شعر محفل ادبی ارغوان با نقد و بررسی کتاب تفسیر آه اثر محمدحسین ملکیان دیروز شنبه 14 تیر همزمان با روز قلم، با حضور سعید بیابانکی و با اجرای فریبا یوسفی، برگزار و در فضای مجازی پخش شد.

این محفل در راستای سیاست های اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران مبنی بر گسترش محافل ادبی در سطح استان و شهر تهران، با هدف گسترش عدالت فرهنگی، استفاده از ظرفیت های ادبی استان و بروز و ظهور استعدادهای ادبی جمعیت بومی مناطق و شهرستان های استان راه اندازی شده است.

مضمون سازی و بیان غیرمستقیم در ابتدای این نشست بیابانکی با اشاره به کتاب تفسیر آه گفت: شعرهای ملکیان در هیچ حوزه ای، شباهتی به شعرهای قبلی خود یا حتی به هم نسلانش ندارند؛ به ویژه در این کتاب که یک مجموعه شعر آیینی است و در هر سه زمینه مرثیه، منقبت و مدح دارای اشعار قوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل ادبی ارغوان آغاز به کار کرد/دم در هیچ نیازی به نگهبانی نیست

محفل ادبی ارغوان آغاز به کار کرد/دم در هیچ نیازی به نگهبانی نیست