مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-05پزشكي

فقدان بیمارستان در مراوه تپه وضعیت بیماران کرونایی را نگران کننده کرد


فرماندار مراوه تپه با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان گفت: در حال حاضر وضعیت مراوه تپه از سفید به شرایط نارنجی تبدیل شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، امانگلدی ضمیر صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت شهرستان مراوه تپه 67 هزار نفر است، طی دو الی سه ماه اخیر وضعیت مراوه تپه سفید بود  اما اکنون وضعیت این شهرستان به دلیل شیوع ویروس کرونا نارنجی است.

وی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان را 18 نفر اعلام و تصریح کرد: بیماران کرونایی به دلیل فقدان بیمارستان در شهرستان مراوه تپه در شهرستان های مختلف بستری شدند به طوری که اکنون هفت بیمار کرونایی در کلاله، پنج نفر در گنبدکاووس و یک نفر در گنبدکاووس بستری هستند.

فرماندار مراوه تپه با اشاره به اینکه آمار ارائه شده از وضعیت کرونا در این شهرستان شاید بالا نباشد، افزود: عدم امکانات لازم سبب شده تا نتوانیم خدمات درمانی به بیماران دهیم و باید این افراد به سایر شهرستان ها انتقال داده شوند.

ضمیر بر لزوم پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی تاکید کرد و گفت: حجم بستری بیماران کرونایی در برخی بیمارستان های استان شرق بالاست اما با همراهی مردم می توان از این مرحله بحرانی عبور کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان بیمارستان در مراوه تپه وضعیت بیماران کرونایی را نگران کننده کرد

فقدان بیمارستان در مراوه تپه وضعیت بیماران کرونایی را نگران کننده کرد