مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-05ورزشي

تجلیل از برترین های هیات بولینگ، بیلیارد و بولس کهگیلویه و بویراحمد در سال 1398


رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آیین تجلیل از برترین های هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 98 خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آیین تجلیل از برترین های هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 98 خبر داد.

شاپور عنبری با بیان این خبر افزود: با برنامه ریزی هیات استان و رعایت نکات بهداشتی آیین تجلیل از برترین های هیات در سال گذشته در محل اکادمی بیلیارد استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مراسم از 28 نفر از ورزشکاران، مربیانه هیات و کمیته ها با اهدا لوح تقدیری تجلیل شد.

رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از برترین باشگاه، هیات شهرستان، برترین بازیکن نوجوانان و باشگاه ستارگان لنده خبر و اظهار کرد: قرار بود این مراسم در شهرستان گچساران برگزار شود که متاسفانه بخاطر وضعیت قرمز این شهرستان بدلیل شیوع کرونا مراسم کنسل و به روز دیگری موکول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم که در محل اکادمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از برترین های هیات بولینگ، بیلیارد و بولس کهگیلویه و بویراحمد در سال 1398

تجلیل از برترین های هیات بولینگ، بیلیارد و بولس کهگیلویه و بویراحمد در سال 1398