مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-04حوادث

70 مصدوم در حادثه پتروشیمی ماهشهر


علت حادثه در دست بررسی است و بزودی پس از بررسی های فنی، گزارش آن تهیه و برای پیشگیری از حوادث مشابه اقدامات لازم صورت می پذیرد.

- مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر گفت: 70 نفر از همکاران ما در پتروشیمی کارون در پی حادثه نشت گاز کلر دراین واحد صنعتی، در معرض استنشاق این گاز قرار گرفتند که هم اکنون در شرایط پایدار قرار دارند و بیشترآنها پس از رسیدگی پزشکی مرخص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیر ارشد شرایط اضطراری این منطقه، درباره این حادثه گفت: ساعت 16:45 دقیقه روز شنبه در پتروشیمی کارون، در حین عملیات تخلیه کلر از مخزن ایزوتانک، اتصالات فلکسیبل جوینت این مخزن دچار پارگی شده و باعث انتشار گاز کلر به بیرون شد.

سیدامید شهیدی نیا، افزود: پس از این حادثه، بلافاصله اقدامات اولیه برای بستن شیر و قطع کلر انجام شده اما در این فاصله، به دلیل فشار کلری که در مسیر بوده، تعداد 70 نفر از همکاران ما گاز کلر را استنشاق می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با فراخوان تیم های عملیاتی و امدادی تمامی مصدومین به به سرعت درمانگاه های منطقه منتقل شدند و تمام مصدومان با مداوای سرپایی وضعیت پایداری پیدا کردند و هم اکنون در شرایط مطلوب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 مصدوم در حادثه پتروشیمی ماهشهر

70 مصدوم در حادثه پتروشیمی ماهشهر