مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-04اقتصادي

وزارت جهاد کشاورزی در شرایط سخت تحریم سبد غذایی مردم را تأمین کرده است


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: در شرایط سخت تحریم مجموعه وزارت جهاد کشاورزی با سربلندی و افتخار سبد غذایی مردم را تأمین کرده است.

- ایسنا/لرستان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: در شرایط سخت تحریم مجموعه وزارت جهاد کشاورزی با سربلندی و افتخار سبد غذایی مردم را تأمین کرده است.

محمدرضا طلایی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، اظهار کرد: در شرایط سخت تحریم هستیم و لیکن مجموعه وزارت جهاد کشاورزی با سربلندی و افتخار سبد غذایی مردم را تأمین کرده که این مهم با عنایت به برکات فراوان خداوند، تلاش های ارزشمند کشاورزان، اجرای سیاست های درست ابلاغی و همت والای همکاران و کارشناسان در سراسر کشور محقق شده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در دوره جدید مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی باید توان کار و تلاشمان را دوچندان کنیم و امروز امید زیادی به بخش کشاورزی است، تصریح کرد: بخشی که کشاورزان زحمتکش ثابت کرده اند می توانند روی پای خود بایستند و در استقلال اقتصادی کشور سهیم باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به فرمایشات وزیر جهاد کشاورزی در مجلس و توصیه های رییس جمهور به وزیر جهاد کشاورزی در اهمیت موضوع بخش کشاورزی افزود: می بایست در فرصت باقیمانده با کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت جهاد کشاورزی در شرایط سخت تحریم سبد غذایی مردم را تأمین کرده است

وزارت جهاد کشاورزی در شرایط سخت تحریم سبد غذایی مردم را تأمین کرده است