مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 02:452020-07-04سياسي

شرایط قرمز کرونا در لرستان


شرایط شیوع بیماری کرونا در لرستان نزدیک به قرمز است و تاکید مسئولان استان همچنان رعایت دستور العمل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس مدیریت بیماری کرونا در سخنانی با تاکید بر توجه ویژه مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اظهار داشت: همچنین ضرورت دارد که مردم از برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا پرهیز کنند.

جان انسان محترم است مردم موارد بهداشتی را رعایت کنند وی با تاکید بر اینکه جان انسان محترم است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که ضرر جانی به کسی نزنیم، عنوان کرد: اصول دینی، وجدانی و ملی ما اقتضا می‌کند که این اجتماعات را در مجالس ترحیم و عروسی نداشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان، تاکید کرد: من از مردم عزیز استان درخواست می‌کنم که به مصوبات و درخواست‌های ستاد کرونا توجه کنند تا بتوانیم از این پیچ تاریخی با موفقیت و سلامت عبور کنیم.

استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی و ادارات اجباری است سید موسی خادمی استاندار لرستان نیز در این رابطه با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستور العمل های بهداشتی از سوی مردم استان، اظهار داشت: از فردا یکشنبه استفاده از ماسک در مکان‌های سرپوشیده جمعی ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط قرمز کرونا در لرستان

شرایط قرمز کرونا در لرستان