مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 02:402020-07-04اجتماعي

علت استقبال کم تایبادی ها از سامانه 1480 نداشتن آگاهی است


سامانه تلفنی 1480 با قابلیت تماس رایگان از خط های ثابت و همراه در این شهرستان راه اندازی شده و از ابتدای سال جاری تا کنون فقط 10 نفر با این سامانه تماس گرفته اند که علت استقبال کم شهروندان نداشتن آگاهی کافی آن‎ها از ارائه خدمات این سامانه است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره بهزیستی تایباد گفت: سامانه تلفنی 1480 با قابلیت تماس رایگان از خط های ثابت و همراه در این شهرستان راه اندازی شده و از ابتدای سال جاری تا کنون فقط 10 نفر با این سامانه تماس گرفته اند که علت استقبال کم شهروندان نداشتن آگاهی کافی آن‎ها از ارائه خدمات این سامانه است.

افسانه فدایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خط 1480، خط مشاوره تخصصی تلفنی به صورت رایگان است و کارشناسان متخصص در مشهد، در حوزه های مختلف، مشاوره ها را به مردم ارائه می دهند.

وی ادامه داد: کارشناسان مربوطه در همه زمینه ها شامل کودک و نوجوان، تحصیلی و تربیتی، شغلی، مشکلات خانوادگی، سئوالات پیش از ازدواج و روانشناسی بالینی شامل اختلالاتی مانند افسردگی، اضطراب و وسواس به مردم مشاوره می دهند.

فدایی با اشاره به اهداف مهم این سامانه بیان کرد: ارتقای سطح سلامت روانی و اجتماعی جامعه، توجه به توانمندسازی روان شناختی افراد، قرار گرفتن خدمات مشاوره رایگان در سبد خانوارها و توجه به ابعاد روانشناختی افراد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت استقبال کم تایبادی ها از سامانه 1480 نداشتن آگاهی است

علت استقبال کم تایبادی ها از سامانه 1480 نداشتن آگاهی است