مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 02:352020-07-04سياسي

898/ شهید علی آقا علی بابایی: رهبر مستضعفان جهان را یاری کنید


شهید علی آقا علی بابایی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است « رهبر مستضعفان جهان را یاری کنید او را تنها نگذارید و نماز جمعه را ترک نکنید».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان،  شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید علی آقا علی بابایی: بسم الله الرحمن الرحیم به نام الله در هم کوبنده ستمکاران و سلام و درود بر امام امت، خمینی بت شکن و درود بر شهیدان راه حق که با خون خود درس آزادگی و بندگی خدا را به ارمغان آوردند.

و سلام بر پدر و مادر و برادر و خواهر عزیزم هم اکنون که سلامت هستم خواستم چند کلمه صحبت کنم چون در جبهه حق بر علیه باطل می باشم لازم دانستم که چند کلمه ای بر روی کاغذ بیاورم من در یکی از روستاهای دورافتاده همدان به نام رامیشان در تاریخ 43/11/2 ، 18 ماه رمضان شب جمعه دیده به جهان گشودم به لحاظ آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

898/ شهید علی آقا علی بابایی: رهبر مستضعفان جهان را یاری کنید

898/ شهید علی آقا علی بابایی: رهبر مستضعفان جهان را یاری کنید