مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 22:452020-07-04بين الملل

ترامپ: در مسیر شکست آشوبگران هستیم/ چین باید پاسخگو باشد


رییس جمهور آمریکا طی سخنرانی در مراسم «چهارم جولای»، به تکرار ادعاها و اتهام زنی ها به چین در موضوع شیوه ویروس کرونا و همچنین معترضان به نژادپرستی در ایالات متحده پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده بامداد یکشنبه (به وقت تهران) مجدداََ به معترضان به نژادپرستی سیستماتیک در این کشور و خشونت پلیس آمریکایی با رنگین پوستان توهین کرده و آنها را چپ های افراطی خواند.

در حالی که بسیاری از شهرهای ایالات متحده صحنه درگیری پلیس با تظاهرات کنندگان است، ترامپ اما طی سخنرانی در مراسم روز استقلال آمریکا موسوم به چهارم جولای ، مدعی شد: ما اکنون در روند شکست دادن چپ های افراطی، مارکسیست ها، آشوب طلبان و غارتگران هستیم .

به نوشته رسانه های آمریکایی ، وی چهره های سیاسی نژادپرست و برده دار در تاریخ آمریکا را قهرمانان این کشور توصیف کرده و گفت: گذشته ی ما، باری بر دوش ما نیست که آن را پس بزنیم.

ما قهرمانان خود را دور نمی اندازیم، بلکه به آنها افتخار می کنیم .

رییس جمهور آمریکا با متهم کردن دوباره دولت چین به دست داشتن در شیوع ویروس کووید19 ، گفت: مخفی کاری، فریبکاری و لاپوشانی چین باعث انتشار ویروس در سراسر جهان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: در مسیر شکست آشوبگران هستیم/ چین باید پاسخگو باشد

ترامپ: در مسیر شکست آشوبگران هستیم/ چین باید پاسخگو باشد