مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 20:202020-07-04اقتصادي

تسهیلات ویژه برای کودکان و معتادان بی بضاعت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعیدی معنوی با اشاره به بررسی و ابلاغ نهایی تعرفه پیشنهادی خدمات درمان سرپایی اعتیاد، گفت: به طور کلی هر سال که طبق قانون، - معاون دبیرخانه شورایعالی بیمه سلامت کشور از افزایش 15 درصدی تعرفه خدمات سرپایی درمان اعتیاد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سعیدی معنوی با اشاره به بررسی و ابلاغ نهایی تعرفه پیشنهادی خدمات درمان سرپایی اعتیاد، گفت: به طور کلی هر سال که طبق قانون، تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی را به تصویب هیات وزیران می رسانیم، بندی درباره تعرفه خدمات اعتیاد و سوء مصرف مواد در این تعرفه ها وجود دارد که به تفکیک بخش دولتی و خصوصی اعلام می شود.

وی افزود: این تعرفه ها چند سالی بود که بازنگری نشده بودند.

از طرفی از آنجایی که هزینه داروی درمان اعتیاد به شدت افزایش یافته بود و در عمده این خدمات هزینه ها به صورت گلوبال محاسبه می شد، عملا اتفاقی که افتاده بود این بود که در برخی از این خدمات فقط هزینه دارو، به تنهایی از کل تعرفه ارائه آن خدمت بالاتر بود.

بر همین اساس یکی از اتفاقاتی که افتاد این بود که بندی در مصوبه امسال گنجانده شد، مبنی بر اینکه هزینه های دارو به استثنای MMT به صورت جداگانه از سوی مراکز ارائه خدمت دریافت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ویژه برای کودکان و معتادان بی بضاعت

تسهیلات ویژه برای کودکان و معتادان بی بضاعت