مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 17:052020-07-04اقتصادي

امکان فروش سهام عدالت برای همه کسانی که روش مستقیم راانتخاب کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از صدا و سیما، حسین فهیمی، سخنگوی سهام عدالت با بیان اینکه تا 29 خرداد ماه 18 میلیون 900 هزار نفر روش مستقیم را انتخاب کردند، - افرادی که از روز 15 تا 29 خرداد 99 نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده اند، از امروز می توانند وارد فرایند فروش سهم شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از صدا و سیما، حسین فهیمی، سخنگوی سهام عدالت با بیان اینکه تا 29 خرداد ماه 18 میلیون 900 هزار نفر روش مستقیم را انتخاب کردند، گفت: افرادی که از روز 15 خردادماه امسال تا 29 خرداد نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده اند، از امروز می توانند 30 درصد ارزش سهام خود را از طریق کارگزاری های بورسی به فروش برسانند.

وی ادامه داد: کارگزاران براساس شرایط بازار و وضعیت سهم، سهام این افراد را در بورس یا فرابورس به فروش می رسانند و پول را در روز های آینده به حساب شبای آن ها واریز خواهند کرد.

وی بیان کرد: اطلاعات افراد جدید روز گذشته در اختیار شرکت سپرده گذاری مرکزی قرار گرفت و از امروز اطلاعات آن ها بروز رسانی و در اختیار کارگزاران قرار می گیرد و اگر افراد در سبد دارایی خود مشاهده نمی کنند باید به کارگزاری های خود مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان فروش سهام عدالت برای همه کسانی که روش مستقیم راانتخاب کردند

امکان فروش سهام عدالت برای همه کسانی که روش مستقیم راانتخاب کردند