مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 16:452020-07-04سياسي

استفاده از ماسک در داخل هواپیماها اجباری شد


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اجباری شدن استفاده از ماسک در فرودگاههای کشور و داخل هواپیماها خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، سخنگوی این سازمان از اجباری شدن استفاده از ماسک در فرودگاه های کشور و داخل هواپیماها خبرداد.

رضا جعفرزاده اظهارداشت: براساس مصوبه بیست و ششمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، که در تاریخ 08/‏04/‏99‬ در حضور رییس جمهوری برگزار و بر استفاده اجباری از ماسک در اماکن سرپوشیده تاکید شد، سازمان هواپیمایی کشوری نیز، مسافران، مشایعت کنندگان و مستقبلین را به استفاده از ماسک ملزم کرد.

وی افزود: بر همین اساس سازمان هواپیمایی کشوری در بخشنامه ای به شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی، شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره)، شرکت های هواپیمایی، خدمات فرودگاهی، فرودگاه های خلیج فارس، ماهشهر، خارک، سیری، لاوان، بهرگان، آغاجاری، گچساران، کیش قشم، ماکو، کاشان، چابهار، دزفول و جاسک استفاده از ماسک توسط مسافران و تهیه و تأمین ماسک جهت ارائه به پرسنل در محیط کار از جمله ترمینال، کابین هواپیما و ایرساید را الزامی کرد.

جعفرزاده با بیان اینکه براساس بخشنامه مذکور از ورود مسافران بدون ماسک به ترمینال ها، اتوبوس و هواپیما ممانعت به عمل می آید، افزود: در راستای مصوبه مذکور و به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ماسک در داخل هواپیماها اجباری شد

استفاده از ماسک در داخل هواپیماها اجباری شد