مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 15:252020-07-04حوادث

حریق کارخانه درب ضد سرقت سلماس تلفات جانی نداشت


مدیرعامل کارخانه درب ضدسرقت سلماس گفت: خداوند را شاکریم که خوشبختانه در این اتش سوزی گسترده خسارت جانی به همکاران بنده نرسید و همه صحیح و سالم هستند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل کارخانه درب ضدسرقت سلماس گفت: خداوند را شاکریم که خوشبختانه در این اتش سوزی گسترده خسارت جانی به همکاران بنده نرسید و همه صحیح و سالم هستند.

دکتر کاظم رضایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آتش سوزی گسترده دیروز این کارخانه گفت: خداوند را شاکریم که خوشبختانه در این اتش سوزی گسترده خسارت جانی به همکاران بنده نرسید و همه صحیح و سالم هستند.

رضایی بیان کرد: جموعه آتاردرب ، سهند درب ، آتاپروفیل و ایمن درب در مساحت کل 41500 مترمربع و زیربنای حدودا 40هزار مترمربع در دو فاز شامل 11 سالن طی سالهای 83 و 89 ساخته شد و اکنون 350 نفر کارگر در این کارخانه مشغول به کارند.

رضایی با بیان اینکه بخش عمده حریق نیز در انبار دپوی مواد اولیه شامل ورق های چوبی و مواد شیمیایی و رنگ است ، تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت و تلفات جانی نداشته و امیدواریم با حمایت های مسئولین این واحد تولیدی بتواند هرچه سریعتر به چرخه تولید بازگردد و کارگران شاغل در این قسمت در گرداب بیکاری نیفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق کارخانه درب ضد سرقت سلماس تلفات جانی نداشت

حریق کارخانه درب ضد سرقت سلماس تلفات جانی نداشت