مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 14:552020-07-04سياسي

مشکلات آرامستان گناوه پیگیری و رفع شود


شهرداری و دستگاه های مربوطه نیازمندی ها و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات آرامستان گناوه را پیش بینی کنند تا مشکلات در زمینه دفن اموات کرونایی پیگیری و رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو عصر شنبه در نشست بررسی مشکلات آرامستان گناوه و موضوع دفن اموات کرونایی در دفتر امام جمعه گناوه اظهار داشت: بر اساس وضعیت و روند شیوع ویروس کرونا و با استمرار وضعیت قرمز در شهرستان گناوه در چند هفته اخیر آمار مبتلایان و موارد بستری کرونا در حال افزایش است.

فرماندار گناوه گفت: در همین راستا محدودیت هایی بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا استان با شدت بیشتری اعمال و در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: جزییات این محدودیت ها به اطلاع عموم مردم و دستگاه های اجرایی رسانده شده و از امروز (14 تیر) این محدودیت ها لازم الاجر است.

وی افزود: ویروس کرونا همچنان در سراسر کشور فعال و رفتار آن ناشناخته است لذا تمام پروتکل ها و دستورات بهداشتی باید با قوت و قدرت رعایت شود.

مهرجو ادامه داد: با توجه به الزام و ضرورت ما در تعطیل نشدن زندگی و معیشت مردم در ایام کرونا، باید تمهیداتی برای زندگی در کنار این ویروس اتخاذ شود.

وی گفت: در این راستای پیرامون ضرورت رعایت فاصله اجتماعی، اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی و ادارات و دستگاه ها، پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات آرامستان گناوه پیگیری و رفع شود

مشکلات آرامستان گناوه پیگیری و رفع شود