مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 14:552020-07-04سياسي

حمایت از تعاونی ها با جدیت بیشتری دنبال شود


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش تعاونی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: حمایت از تعاونی ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار، ظهر امروز در بازدید از یکی از کارخانه های شیر و شرکت تعاونی در محمدآباد با اشاره به اینکه تشکیل این اتحادیه اقدام بسیار خوبی در راستای کمک به وضعیت اقتصادی روستای محمدآباد و استان یزد است اظهار داشت: شرکت های تعاونی نقش مهمی در رفع مشکلات اقتصادی و پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور دارند.

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه جایگاه ویژه ای برای شرکت های تعاونی دیده شده عنوان کرد: بر اساس برنامه ششم، باید 70 درصد شرکت ها تا پایان برنامه تعاونی باشند که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه در حال حاضر بیش از 800 نفر از مردم روستای محمدآباد در این تعاونی عضو هستند می تواند برای مردم این روستا درآمدزایی خوبی داشته باشد.

جوکار بر ضرورت توسعه تعاونی ها در حوزه های مختلف تاکید کرد و گفت: هر روستا یا منطقه ای نیازمند حداقل یک تعاونی قوی و تخصصی است که بتواند زمینه درآمد پایدار برای مردم آن منطقه را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تعاونی ها با جدیت بیشتری دنبال شود

حمایت از تعاونی ها با جدیت بیشتری دنبال شود