مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 14:552020-07-04اقتصادي

اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های بدره و هلیلان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های بدره و هلیلان از طریق معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد کرمی اظهار کرد: به منظور پیگیری مصوبات سفر مورخ شش تیرماه محمد امید معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به استان ایلام امروز 15 تیر در سفر به این تهران این مصوبات پیگیری شده است.

معاون استاندار گفت: در سفر معاون توسعه روستایی مناطق محروم کشور که علاوه بر بازدید از چندین پروژه مختلف عمرانی و اقتصادی در استان و برگزار جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان، قرارگاه محرومیت زدایی هلیلان و کارگروه فرش استان مصوبات خوبی به تصویب رسید.

کرمی گفت: اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای تکمیل و احداث پروژه های منطقه هلیلان و بدره در حوزه راه، ایستگاه های پمپاژ، آبرسانی، تقویت پوشش شبکه های تلویزیونی و اجرای طرح هادی از محل اعتبارات مناطق محروم و کمیته امدادو همچنین اختصاص مبلغ 1,500 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت مازاد بر سقف سهمیه استان در حوزه اشتغال روستایی بود.

گفتنی است معاون عمرانی استاندار با معراجی معاون برنامه ریزی و امور زیربنایی و مهندس رزمجو معاون سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های بدره و هلیلان

اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های بدره و هلیلان