مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 14:302020-07-04حوادث

جاعلان اسناد ملکی در البرز دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری جاعلان و کلاهبرداران اسناد ملکی در این استان خبر داد و گفت: تاکنون 26جلد سند جعلی باعناوین اداری، ارگان های دولتی و خصوصی کشف و متهمان به 400 میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس سرهنگ محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، گفت: در اجرای طرح مقابله با سارقان خودر و تجهیزات داخل خودرو، ماموران پلیس آگاهی درحین ماموریت به یک دستگاه خودرو پراید مظنون شده و دراستعلام از پلاک خودرو محرز شد دارای سابقه سرقت در منطقه محمد شهر کرج بوده است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: خودرو موردنظر بلافاصله مورد تعقیب قرارگرفت، اما با توجه به عدم توجه راننده به دستورات پلیس، ماموران با رعایت قوانین به کار گیری سلاح و شلیک چند تیر به سمت لاستیک خودرو، آن را متوقف و راننده که قصد متواری شدن داشت را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد کیفری درجعل و سرقت است خاطرنشان کرد: نامبرده با همدست خود با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری با عناوین جعلی مختلف و با تبلیغات گسترده درفضای مجازی سوژه‌های خود را شناسایی کرده و املاک را با معرفی یک مالک صوری و ارائه اسناد و مدرک جعلی به متقاضیان فروخته اند که با تلاش پلیس همدست وی نیز دریکی از مناطق کرج دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاعلان اسناد ملکی در البرز دستگیر شدند

جاعلان اسناد ملکی در البرز دستگیر شدند