مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 13:552020-07-04حوادث

بیش از 2 تن مواد مخدر در سراوان کشف شد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک باند حرفه ای قاچاق در شهرستان سراوان منهدم و دو تن و 246 کیلوگرم مواد مخدر از این قاچاقچیان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان سراوان با پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی که به صورت مسلحانه با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر، از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند شناسایی کردند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با همکاری تیم هایی از یگان تکاوری با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام ظهر روز گذشته قاچاقچیان را که در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر با 2 دستگاه وانت تویوتا در یکی از محورهای کوهستانی شهرستان سراوان بودند شناسایی کرده و به صورت نامحسوس زیرنظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 تن مواد مخدر در سراوان کشف شد

بیش از 2 تن مواد مخدر در سراوان کشف شد