مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 13:302020-07-04اقتصادي

افزایش پروازهای فرودگاه سنندج


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با اشاره به افزایش پروازهای فرودگاه سنندج، گفت: تداوم پروازها می تواند در توسعه کردستان موثر باشد.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، از سرگیری پروازهای فرودگاه سنندج را گامی در راستای توسعه کردستان عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، خالد جعفری در مراسمی که به یمن ازسرگیری پروازهای فرودگاه سنندج در دفتر شرکت هواپیمایی کیا پرواز و با حضور نمایندگان شرکت کیش ایر برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه منطقه آزاد بانه و مریوان، اولویت دارترین منطقه در میان 8 منطقه مطرح شده است و امر نویدبخش آینده ای خوب برای کردستان است.

وی افزود: متاسفانه تاکنون برنامه بلند مدتی برای پروازهای استان وجود نداشته اما قطعا اگر پروازها به هر روز 2 پرواز ارتقا پیدا کند، صندلی خالی نخواهیم داشت.

جعفری بیان کرد: با وجود وجود مشکلات ناشی از تحریم ها و شیوع کرونا، با توجه به اینکه بُعد مسافت و زمان، در ترددها مهم است، تداوم پروازها می تواند در توسعه کردستان موثر باشد.

معاون استاندار عنوان کرد: علاوه بر اهمیت پروازها در تردد تجار و سرمایه گذار داخل و خارج از استان، سنندج در میان کردهای جهان دارای جایگاه ویژه ای است و این ظرفیت را دارد که به ام القرای کردهای جهان تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پروازهای فرودگاه سنندج

افزایش پروازهای فرودگاه سنندج