مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 13:052020-07-04دانش

مشکلات شدید مالی در دانشگاه فنی حرفه ای / فقط یک سوم بودجه تحقق می یابد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا مهدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی حرفه ای کشور صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه فنی حرفه ای خراسان شمالی گفت: - مشکلات شدید مالی در دانشگاه فنی حرفه ای / فقط یک سوم بودجه تحقق می یابد! معاون دانشجویی دانشگاه فنی حرفه ای کشور با اشاره به مشکلات مالی این دانشگاه گفت: بودجه دانشگاه فنی حرفه ای کشور بسیار پایین تر از دانشگاه های دولتی زیر نظر وزارت علوم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، رضا مهدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی حرفه ای کشور صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه فنی حرفه ای خراسان شمالی گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی از متوسط های کشور عقب افتاده و برای جبران این عقب افتادگی، نیاز به کار فراوان است.

مهدی تمرکز زدایی و استانی شدن را دو سیاست اصلی این دانشگاه اعلام کرد و بیان داشت: دانشگاه های استان باید کل مراکزشان را در قالب یک دانشگاه تصور کنند و از موازی کاری در هر استان پرهیز شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور هدف از سیاست های دانشگاه فنی و حرفه ای را ارتقای کیفیت آموزشی و رفاهی دانشجویان دانست و ادامه داد: هر چقدر مراکز تلاش بیشتری کنند شرایط استان ها بهتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شدید مالی در دانشگاه فنی حرفه ای / فقط یک سوم بودجه تحقق می یابد!

مشکلات شدید مالی در دانشگاه فنی حرفه ای / فقط یک سوم بودجه تحقق می یابد!