مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 12:352020-07-04سياسي

جوانان محور برنامه های دفاع مقدس در استان سمنان باشد


امام جمعه آرادان خواستار توجه بیشتر به نسل جوان شهرستان در اجرای برنامه های ویژه گرامیداشت دفاع مقدس شد و گفت: باید ارزش های انقلاب و دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیلی شریفی نیا ظهر شنبه در دیدار با رییس بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس استان سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی باید در راستای تبیین آثار و ارزش های دفاع مقدس و توجه به قشر جوان باشد، بیان کرد: این قشر باید بدانند که این انقلاب چه تاریخی را پشت سر گذاشته و امروز در چه وضعیتی قرار گرفته است.

وی افزود: دفاع مقدس دستاورهای بسیار زیادی را برای ما به ارمغان آورد که ایثار و فداکاری بزرگترین این شاخص ها بود اما در کنار آن نیز تقویت ایمان و باور جایگاه خاصی داشت.

انتقال ارزش های دفاع مقدس امام جمعه آرادان ادامه داد: یکی از ظرفیت های مهم امروز در جامعه خانواده های شهدا و جانبازان و جاماندگان از هشت سال دفاع مقدس هستند که می توانند به خوبی ارزش های دفاع مقدس را به ما منتقل کنند و ما نیز باید تمام بهره ها را از آن ها ببریم.

شریفی نیا افزود: نسل آینده ساز ایران اسلامی با الگوگیری از قهرمانان همچون شهید چمران و سپهبد شهید قاسم سلیمانی کشور را در برابر زیاده خواهان بیمه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان محور برنامه های دفاع مقدس در استان سمنان باشد

جوانان محور برنامه های دفاع مقدس در استان سمنان باشد