مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 12:002020-07-04حوادث

کلاهبرداری 20 میلیاردی با وعده پرداخت وام بدون ضامن


رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی که با وعده وام بدون ضامن کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد و گفت: دستگیری 2 همدست متهم در دستور کار ماموران قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری از دستگیری فردی که با وعده وام بدون ضامن کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد و گفت: بیست و سوم فروردین ماه پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری از بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران برای رسیدگی تخصصی و کشف موضوع به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی اظهار داشت، برای رفع مشکل مالی نیاز به دریافت و بهره مندی از تسهیلات وام را داشتم که در روزنامه با آگهی اعطای وام بدون ضامن در قبال سند مالکیت و خودرو توسط شرکتی در غرب تهران برخورد کردم.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی اظهار داشت، زمانی که به شرکت مراجعه کردم 2 مرد به نام‌های مجید و امیر که مسئولیتی نیز در آن شرکت داشتند آشنا و به من گفتند در صورت ارائه سند مالکیت به عنوان ضمانت به شخصی که سرمایه دار ماست، قادرند وام با میزان ارزش ملک ارائه دهند.

من هم، چون نیاز مالی داشتم مدارک متعلق به ملک مسکونی ام در حوالی بازار به ارزش 20 میلیارد ریال را به شرکت تحویل دادم و وکالتنامه‌ای به فردی به نام علی 30 ساله که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 20 میلیاردی با وعده پرداخت وام بدون ضامن

کلاهبرداری 20 میلیاردی با وعده پرداخت وام بدون ضامن