مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 11:302020-07-04سياسي

ایران از اثر تحریم ها بر شیوع کرونا به دادگاه بین المللی شکایت کرد


با پیشنهاد معاونت حقوقی اعتراض جدید در دادگاه دادگستری بین المللی در خصوص اثر تحریم بر شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور امروز(شنبه) در بازدید از موسسه انستیتو پاستور ایران، مسایل و مشکلات حقوقی این موسسه را عمدتاّ درحوزه تعیین تکلیف اموال غیر منقول و اراضی تحت مالکیت این موسسه مورد رسیدگی قرار داد.

وی در جریان این بازدید و در گفت و گو با مسئولین انستیتو پاستور ایران با اشاره به جایگاه ارزشمند این مرکز تحقیقاتی و درمانی، اظهارداشت: دوره چهارماهه مواجهه با ویروس کووید19 نشان داد که نهادهایی مانند انستیتو پاستور ایران از آثار بنیادی و مهمی در حوزه بهداشت و درمان و فراتر از آن از منظر اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی برخوردار هستند و این روزها ارزش این نهاد یکصد ساله، بیش از پیش در اذهان عمومی یادآوری شده است.

معاون حقوقی رییس جمهور خاطرنشان کرد: نهادهایی مانند انستیتو پاستو ایران صرفاً جنبه تخصصی ندارند و در روح ، اخلاق و فرهنگ جامعه تاثیر گذار بوده وابعاد اجتماعی دارند و این موضوع مسئولیت ما را در رسیدگی به مشکلات آن دوچندان می کند.

جنیدی با تاکید بر اهتمام ویژه معاونت حقوقی رییس جمهور بر رفع مسایل و مشکلات حقوقی چنین نهادهایی اظهارداشت: مواجهه با ویروس کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از اثر تحریم ها بر شیوع کرونا به دادگاه بین المللی شکایت کرد

ایران از اثر تحریم ها بر شیوع کرونا به دادگاه بین المللی شکایت کرد