مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-04حوادث

تاثیر حضور تیم های حمایت روانی هلال احمر در حادثه انفجار کلینیک


حضور تیم های حمایت روانی در محل حادثه انفجار کلینیک «سینا اطهر»، منجر به آرام کردن فضای عمومی اطراف محل حادثه و بهبود امدادرسانی ها شد.

- سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: حضور تیم های حمایت روانی در محل حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر ، منجر به آرام کردن فضای عمومی اطراف محل حادثه و بهبود امدادرسانی ها شد.

محمد نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره اقدامات امدادی و غیر امدادی جمعیت هلال احمر در هنگام بروز حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر در تهران گفت: همزمان با ایجاد حریق در ساختمان این کلینیک نیروهای آتش نشانی، امدادی و اورژانس در منطقه حضور یافتند تا به رفع بحران کمک کنند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله پس از حادثه نیز نیروهای سازمان امداد و نجات در قالب 4 تیم امدادی، یک تیم واکنش سریع، دو تیم جست و جو نجات شهری آوار و یک تیم آنست سگ های زنده یاب به محل حادثه اعزام شدند.

حضور نیروهای هلال احمر برای کمک به اطفا حریق نیز بنابر درخواست دستگاه های متولی این امر ازجمله آتش نشانی بود اما برای باقی موارد هلال احمر وظیفه حضور و خدمت رسانی داشت.

نصیری با بیان اینکه یکی از وظایف جمعیت هلال احمر در حوادث، امدادرسانی های ابتدایی و تلطیف فضای عمومی محل حادثه است، اظهار داشت: به همین منظور نیز چندین ساعت پس از این حادثه، 2 تیم حمایت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر حضور تیم های حمایت روانی هلال احمر در حادثه انفجار کلینیک

تاثیر حضور تیم های حمایت روانی هلال احمر در حادثه انفجار کلینیک