مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-04اجتماعي

محرومیت عمیق در مدرسه پربرکت + عکس و فیلم


کلیپی از وضعیت دانش آموزان این مدرسه در فضای مجازی منتشر شده که در این کلیپ می توان به عمق محرومیت های پی برد، درحالی که سرگرمی دانش آموزان تب لت، - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اجتماعی امروز به سراغ مدرسه ای رفتیم که با وجود دانش آموزان کم اما مدرسه پربرکتی است، مدرسه ای که خانه  آرزوهای خیلی از دانش آموزانی است که الان برای خودشان دکتر، مهندس، معلم، پرستار، نظامی و .

شدند.

مدرسه ای که به نام مرد نام آور تاریخ ایران  و اسلام  مزین  شده است، مدرسه سلمان پشرت، خانه آرزوهای مادر و پدرانی که چرخه آرزوهای خود را در قامت فرزندانی که باید از دستان پینه بسته و هی هی گله گوسفندان در زمستان های سرد و برفی روزی می خوردند.

    روستای پشرت در جنوبی ترین نقطه استان مازندران قرار دارد، روستایی که حدود 90 درصد جمعیت آن را سادات تشکیل می دهند، با زنان و مردان مهربان و با چهره آفتاب سوخته اما دلی دریایی.

تنها مامن مردمان این روستا برای رونق زندگی آنها مدرسه ای است که فرزندان خود را راهی این مدرسه می کردند، از رنج های که بچه های دهه 60 و 70 و 80 این مدرسه کشیدند هر چه بگویم کم است؛ اما اکنون بچه های دهه 60 و 70 و 80 این مدرسه برای خودشان پزشکانی حاذق، معلمانی مهربان، نظامیان دلسوز، مهندسانی کارآمد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت عمیق در مدرسه پربرکت + عکس و فیلم

محرومیت عمیق در مدرسه پربرکت + عکس و فیلم