مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-04حوادث

بازداشت 9 زن و مرد برای رمزگشایی از انفجار کلینیک


بازپرس جنایی پایتخت و 11 کارشناس با حضور در ساختمان منفجر شده کلینیک سینا مهر شمیران به بررسی میدانی و نمونه برداری از محل پرداختند تا هرچه سریعتر علت این فاجعه و مقصران احتمالی آن معرفی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابنک» به نقل از روزنامه ایران، به‌دنبال حادثه انفجار و آتش‌سوزی شامگاه سه‌شنبه 10 تیر در ساختمان 5 طبقه واقع در خیابان شریعتی و مرگ 19 پزشک و پرستار و تکنیسین و بیمار، تحقیقات آغاز شد.

در بررسی‌های اولیه، مشخص شد در این ساختمان یک مرکز تصویربرداری، آزمایشگاه، داروخانه، مرکز جراحی محدود سینا مهر شمیران و درمانگاه تخصصی فعالیت می‌کردند.

بلافاصله پس از این انفجار دستور بازداشت 9 نفر که شامل تعدادی از افراد هیأت مدیره، مدیرعامل، سهام‌دار این مراکز و مسئول تأسیسات ساختمان بودند صادر شد که 3 نفر از این افراد زن و 6 نفر مرد هستند.

از سویی بررسی‌ها در این خصوص که نهاد‌ها و سازمان‌های نظارتی مربوطه در رابطه با حادثه آتش‌سوزی مقصر هستند یا خیر نیز از سوی کارشناسان ادامه دارد.

تیم کارشناسی 11 نفره همزمان با دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، هیأت 11 نفره کارشناسی شامل کارشناسان آتش‌نشانی، حوادث کار، پزشکی، مواد، شیمی، .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 9 زن و مرد برای رمزگشایی از انفجار کلینیک

بازداشت 9 زن و مرد برای رمزگشایی از انفجار کلینیک