مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 13:502020-07-03پزشكي

کرونا در مصرف کنندگان دخانیات عوارض شدیدتری دارد


فوق تخصص مراقبت‌های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه کرونا در افرادی که از دخانیات استفاده می‌کنند عوارض شدیدتری دارد، نسبت به ناقل بودن کودکان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ دکتر سید محمدرضا هاشمیان با اشاره به اینکه ما فکر می‌کردیم نهایتا آخر خرداد با کرونا خداحافظی کنیم، اظهار کرد: متأسفانه امروز موج کرونا تمام کشور را گرفته است، قسمت‌هایی از کشور آرام شده اما قسمت‌های دیگر با وضعیت بدی مواجه هستند و در حال حاضر از شهرهایی مانند سنندج یا لرستان در بیمارستان مسیح دانشوری بستری هستند؛ در تهران و برخی از شهرها تعداد افراد بستری در آی سی یو کمتر شده اما در بیمارستان‌های مرکزی کرونا این تعداد کم نشده است و عدد مرگ‌ومیر سه رقمی در این فصل از سال عجیب است.

هاشمیان با اشاره به اینکه این بیماری در افرادی که از دخانیات استفاده می‌کند عوارض شدیدتری دارد، نسبت به ناقل بودن کودکان نیز هشدار داد و گفت: در ایالت متحده مشاهده شده رانندگان سرویس مدارس کودکان، بیشتر به این بیماری دچار شدند.

وی با بیان اینکه دو نوع دستگاه‌های تهویه مکانیکی در آی‌سی‌یوها داریم، گفت: یک نوع تهویه مکانیکی تهاجمی است که باید لوله‌گذاری انجام شود و یکی روش غیرتهاجمی است که ما بیشتر از این روش استفاده کردیم چون احساس ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در مصرف کنندگان دخانیات عوارض شدیدتری دارد

کرونا در مصرف کنندگان دخانیات عوارض شدیدتری دارد