مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 12:352020-07-03سياسي

20 هزار نمازگزار فلسطینی در مسجد الاقصی نماز جمعه را اقامه کردند


اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که 20 هزار نمازگزار فلسطینی امروز در مسجد الاقصی نماز جمعه را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اقامه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران فلسطینی امروز نماز جمعه را در شهر قدس و در سایه تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با گسترش کرونا برگزار کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، اداره اوقاف اسلامی در قدس تعداد نمازگزاران امروز در مسجد الاقصی را قریب به 20 هزار نفر اعلام کرده است.

یوسف ابوسنینه امام جماعت امروز مسجد الاقصی هم امروز در خطبه های نماز جمعه از نمازگزاران خواسته است برای توقف موج جدید شیوع کرونا به شیوه نامه های بهداشتی پایبند باشند.

اداره اوقاف اسلامی قدس در دستورات بهداشتی خود از نمازگزاران خواسته بود با پوشش ماسک و سجاده های اختصاصی خودشان به مسجد بیایند و فاصله اجتماعی را هم به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا رعایت کنند.

منابع پزشکی فلسطین در قدس هم شمار مبتلایان به کرونا در قدس شرقی را از زمان شیوع کرونا در مارس گذشته در این شهر، 445 نفر اعلام کرده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین تا امروز جمعه در سرزمین های فلسطینی، سه هزار و 485 نفر مبتلا به کرونا شدند که از این بین، 12 نفر جان باختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار نمازگزار فلسطینی در مسجد الاقصی نماز جمعه را اقامه کردند

20 هزار نمازگزار فلسطینی در مسجد الاقصی نماز جمعه را اقامه کردند