مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 12:152020-07-03سياسي

پنجمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش انجام شد


همزمان با ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مرحله پنجم رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در منطقه یکم نیروی دریایی برگزار شد.

- همزمان با ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مرحله پنجم رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در منطقه یکم نیروی دریایی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم جلیل مقدم جانشین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی در حاشیه تحویل اقلام بهداشتی و غذایی به مرکز خیریه حبیب بن مظاهر، با تقدیر از زحمات کادر درمانی این مرکز، آنان را افرادی برگزیده دانست که توسط خداوند باریتعالی برای خدمت رسانی به بیماران انتخاب شده اند و با صبر و بردباری این کار دشوار را انجام می دهند.

دریادار دوم مقدم افزود: در راستای لبیک به تدابیر فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) نیروهای مسلح اقدام به برپایی رزمایش همدلی کردند که ماهم به عنوان یکی از اعضای نیروهای مسلح در شهر بندرعباس تاکنون چهار مرحله از رزمایش همدلی را برگزار کرده ایم که امروز هم به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا (ع)، مرحله پنجم این رزمایش انجام شد.

وی افزود: این کمک ها، شامل کمک های مردمی و خیرین کوی های سازمانی منطقه یکم امامت به ارزش 250 میلیون ریال، در قالب توزیع جهیزیه ویژه نوعروسان بی بضاعت و توزیع اقلام بهداشتی و غذایی شامل برنج، گوشت، تن ماهی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش انجام شد

پنجمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش انجام شد