مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 12:102020-07-03سياسي

وجود تخلفات متعدد در ساختمان کلینیک سینا


شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بازدید از محل حادثه در کلینیک سینا نوشت: «ساختمان کلینیک سینا، دارای تخلفات متعددی از جنس ماده 100 می باشد و از لحاظ ایمنی هم چندین بار اخطار دریافت کرده است ولی متاسفانه از طرف مالک اقدامی صورت نگرفته است.

- شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بازدید از محل حادثه در کلینیک سینا نوشت: ساختمان کلینیک سینا، دارای تخلفات متعددی از جنس ماده 100 می باشد و از لحاظ ایمنی هم چندین بار اخطار دریافت کرده است ولی متاسفانه از طرف مالک اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: روز چهارشنبه بازدیدی از محل حادثه داشتم و بعد از آن همراه همکارم آقای سید نظام موسوی با شهردار محترم دکتر حناچی، جلسه ای برگزار شد تا ضمن روشن شدن ابعاد این حادثه، خلا های قانونی جهت جلوگیری از بروز اتفاقات مشابه مشخص گردد.

موارد زیر قابل توجه است: 1.

ساختمان کلینیک سینا، دارای تخلفات متعددی از جنس ماده 100 می باشد و از لحاظ ایمنی هم چندین بار اخطار دریافت کرده است ولی متاسفانه از طرف مالک اقدامی صورت نگرفته است.

2.

تغییراتی که در راهرو ها، پارکینگ و پشت بام ایجاد شده، خطر آفرینی ساختمان را افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود تخلفات متعدد در ساختمان کلینیک سینا

وجود تخلفات متعدد در ساختمان کلینیک سینا