مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 21:152020-07-02سياسي

جشن میلاد با سعادت امام رضا (ع) در گناوه به صورت مجازی برگزار شد


همزمان با دهه کرامت و در شب میلاد با سعادت ثامن الحجج، امام رضا (ع) جشن میلاد آن امام همام در آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه برگزار و به صورت مستقیم از فضای مجازی پخش شد.

- گناوه-همزمان با دهه کرامت و در شب میلاد با سعادت ثامن الحجج، امام رضا (ع) جشن میلاد آن امام همام در آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه برگزار و به صورت مستقیم از فضای مجازی پخش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جشن میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت در شب میلاد آن امام همام در آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه برگزار و به صورت مستقیم از شبکه های مجازی برای عاشقان و دلدادگان اهل بیت (ع) پخش شد.

امام جمعه موقت گناوه در این آیین معنوی با تبریک میلاد باسعادت ثامن الحجج (ع) اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت های اولیا الهی و امامان معصوم این بوده که ما را رشد و تعالی دهند و راه سعادت را به ما نشان دهند.

حجت الاسلام مصطفی آشناگر افزود: امام رضا (ع) نیز این رسالت مهم را برعهده داشت و به بهترین نحو این رسالت خویش را انجام دادند.

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) پیرامون ویژگی های بهترین بندگان خدا بیان کرد: در حدیثی از امام رضا (ع) فرموده اند که بهترین افراد و بندگان دارای 5 نشانه و ویژگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن میلاد با سعادت امام رضا (ع) در گناوه به صورت مجازی برگزار شد

جشن میلاد با سعادت امام رضا (ع) در گناوه به صورت مجازی برگزار شد