مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 20:252020-07-02بين الملل

نگرانی مقام ارشد آمریکایی از شدت شیوع کرونا در این کشور


مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا در مصاحبه ای در مورد افزایش آمار 24 ساعت گذشته مبتلایان ویروس کرونا در این کشور هشدار داد و آن را بی سابقه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دکتر آنتونی فائوچی مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی فدرال آمریکا روز پنجشنبه، در مورد آمار بالای مبتلایان ویروس کرونا در آمریکا هشدار داد.

فائوچی در حالی در این باره اعلام هشدار کرده که آمار مبتلایان به ویروس کرونا برای اولین بار در آمریکا طی 24 ساعت گذشته به بیش از 50 هزار نفر رسیده است.

به نوشته وبگاه خبری دیلی نیوز ، دکتر فائوچی در مصاحبه ای با شبکه بی بی سی صبح روز پنجشنبه به وقت آمریکا گفت چند روز گذشته برای آمریکا ناخوشایندترین روز ها بوده است.

وی در این مصاحبه گفت: آنچه که ما در چند روز گذشته مشاهده کرده ایم افزایش ناگهانی مبتلایانی بوده که از بدترین [آمار] افزایش [مبتلایانی] که ما دیده ایم فراتر است.

این خبر خوبی نیست.

   دکتر فائوچی روز سه شنبه هفته جاری در یکی از کمیته های سنا ضمن اعلام این مطلب که ویروس کرونا هنوز در آمریکا تحت کنترل درنیامده، هشدار داد که احتمالاً تعداد آمار روزانه مبتلایان به این ویروس در آمریکا به 100 هزار نفر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مقام ارشد آمریکایی از شدت شیوع کرونا در این کشور

نگرانی مقام ارشد آمریکایی از شدت شیوع کرونا در این کشور