مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 16:152020-07-02اجتماعي

اعمال محدودیت های ترافیکی در شهر ایلام به منظور مقابله با کرونا


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، از اعمال محدودیت های ترافیکی در روزهای پایانی هفته در آرامستان بهشت رضا شهر ایلام خبرداد.

- سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان از امروز مجددا محدودیت های ترافیکی در ورودی های آرامستان بهشت رضا اعمال و از رفت و آمدها به داخل آرامستان جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به ممنوعیت مطلق تردد درکلیه مسیرهای منتهی به آرامستان بهشت رضا، افزود: تا اطلاع بعدی تمامی ورودی ها شرقی و غربی آرامستان به وسیله موانع فیزیکی و باکس های بتونی بسته و از ترددها جلوگیری می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، گفت: به منظور حفظ سلامت خود و دیگران و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از مراجع به آرامستان ها و زیارت اهل قبور در روزهای پایانی هفته اجتناب و در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

گفتنی است با تصمیم ستاد کرونا استان ایلام، ورودی و خروجی تمامی پارک ها، بوستان ها و اماکن تفریحی شهر ایلام از جمله چغاسبز، پارک کوثر و مکان تفریحی بزرگ بام ایلام علاوه بر آرامستان تا اطلاع ثانوی مسدود و تعطیل اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های ترافیکی در شهر ایلام به منظور مقابله با کرونا

اعمال محدودیت های ترافیکی در شهر ایلام به منظور مقابله با کرونا