مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 14:552020-07-02پزشكي

بستری بودن 300 بیمار کرونایی در مازندران


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم اکنون 334 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، در حالی وارد پنجمین ماه از شیوع ویروس کرونا وارد شدیم که آژیر قرمز کرونایی در استان مازندران به صدا درآمد.

البته در فروردین ماه امسال شاهد وضعیت قرمز کرونایی در استان مازندران بودیم که با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای محدودیت ها و ممنوعیت ها وضعیت مطلوب شد.

طی روزهای گذشته هم شاهد افزایش تعداد بیماران شناسایی و بستری در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بودیم که این تعداد افزایش آمار قابل ملاحظه و معنادار بوده است.

براساس آخرین اطلاعات اعلام شده از سوی قرارگاه ستاد ملی کرونا در مازندران وضعیت دو شهر استان قرمز و چهار شهر استان نارنجی شده است.

سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این باره اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 97 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد 53 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری بودن 300 بیمار کرونایی در مازندران

بستری بودن 300 بیمار کرونایی در مازندران