مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 12:152020-07-02سياسي

قوانین حمایت از زنان بیمار صعب العلاج مصوب شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: نمایندگان باید با تهیه لایحه ای به زنان مبتلا به بیماری های صعب العلاج همچون سرطان کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود ثمینی روز پنجشنبه در همایش آغاز به کار مرکز همیاری آموزش، اشتغال و درمان بیماران صعب العلاج ایران در سالن دکتر زرین کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، اظهار داشت: موضوعی که امروز با آن مواجه هستیم آسیب های ناشی از عدم توانمند سازی بانوان در سطح جامعه است که به نوعی هم تسری پیدا می کند.

وی افزود: زمانی که زنان به عنوان ستون خانواده دچار بیماری و مشکلاتی شوند اعضای خانواده هم تحت تأثیر آن شرایط قرار می گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان ادامه داد: واقعیتی که در جامعه امروز مشاهده می کنیم وجود زنانی است که هم رنج بیماری را تحمل می کنند و هم پرداخت هزینه های درمان برای آنها سنگین است.

ثمینی با بیان اینکه باید نمایندگان با تهیه لایحه ای به این بیماران کمک کنند، اظهار داشت: برای حمایت از بیماران خاص قانونمند باشیم تا هم دولت بتواند کمک کند هم از ظرفیت خیرین در این حوزه بهره مند شویم.

وی تصریح کرد: اما آنچه مهم است و از سال ها پیش مطرح بوده مساله توانمندسازی بانوان است تا بتواند اقتصاد خانواده را به گونه ای بالا ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین حمایت از زنان بیمار صعب العلاج مصوب شود

قوانین حمایت از زنان بیمار صعب العلاج مصوب شود