مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 12:102020-07-02سياسي

خانه مطبوعات با نگاه های نو و سلایق روزآمد نیازمند تحول است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: خانه مطبوعات با نگاه های نو و سلیقه روزآمد و ارتباطات گسترده، نیازمند تحول است که این تحولات ناظر به مخاطب خواهد بود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: خانه مطبوعات با نگاه های نو و سلیقه روزآمد و ارتباطات گسترده، نیازمند تحول است که این تحولات ناظر به مخاطب خواهد بود.

جعفر مروارید در جلسه تودیع و معارفه اعضای خانه مطبوعات استان خراسان رضوی که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با تاکید بر آنکه انتخابات خانه مطبوعات خراسان رضوی جزو پیشتازان در سراسر کشور بود، ادامه داد: باعث افتخار است که انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی به شکلی پرشور و با روشی نوین و مشارکت حداکثری برگزار شد.

از خراسان رضوی به دلیل وجود رسانه های ملی و بین المللی جز این انتظار نمی رفت که جا دارد از تک تک فعالان رسانه تشکر کنم.

وی تصریح کرد: انتخابات خانه مطبوعات، انتخابات محلی بود، اما دغدغه، ملی و بین المللی داشت، چرا که ما در مشهد الرضا(ع) هستیم و بر سر خوان نعمت امامی هستیم که کرامت و عدالت از ویژگی های ایشان است و این آرمان های جهانی و این پیشینه و میراث غنی، مسئولیت را برای اصحاب رسانه، دوچندان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مطبوعات با نگاه های نو و سلایق روزآمد نیازمند تحول است

خانه مطبوعات با نگاه های نو و سلایق روزآمد نیازمند تحول است