مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 11:502020-07-02سياسي

کتابخانه های کوار به توجه بیشتری نیاز دارند


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس گفت: کتابخانه های کوار به توجه بیشتری نیاز دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله منوچهری، عصر پنجشنبه در نشستی با عبدالعلی رحیمی، نماینده مردم شهرستان های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی و اشکان کاظمی، فرماندار شهرستان کوار به بحث و گفت و گو پیرامون مشکلات کتابخانه های عمومی و مسائل بودجه و قوانین نهاد پرداخت.

روح الله منوچهری در این نشست با قدردانی از همراهی نمایندگان مردم در حوزه کتابخانه های عمومی، عنوان کرد: نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نهادی صددرصد فرهنگی و خدمت رسان است که پویایی آن، برکات بسیاری برای مردم و جامعه دارد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مشکلات پیش روی این سازمان با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حل شود، گفت: کتابخانه عمومی مجموعه ای پویا و زنده است و امروز خدمات دهی آن از روند سنتی خارج شده و به عنوان مراکز فرهنگی و اجتماعی به عموم مردم خدمات ارائه می کنند.

منوچهری با بیان اینکه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بحث بودجه و قانونگذاری با مشکلاتی روبه رو است، گفت: تناقض هایی در بخش قانون گذاری این سازمان، نداشتن بودجه های عمرانی برای ساخت توسعه و تعمیرات کتابخانه ها و عدم بودجه کافی برای پرداخت حقوق کارمندان در نهاد از جمله مشکلاتی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های کوار به توجه بیشتری نیاز دارند

کتابخانه های کوار به توجه بیشتری نیاز دارند