مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-02اقتصادي

اختصاص 90 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های گردشگری اردبیل


از محل سفر رییس جمهور به استان اردبیل بالغ بر 90 میلیارد تومان برای ارتقای زیرساخت های گردشگری اختصاص می یابد.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: از محل سفر رییس جمهور به استان اردبیل بالغ بر 90 میلیارد تومان برای ارتقای زیرساخت های گردشگری اختصاص می یابد.

اکبر بهنامجو 12 تیر در جلسه تبادل قرارداد بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل بین جهاد دانشگاهی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: اردبیل دارای ظرفیت های بی نظیر گردشگری از جنوبی ترین نقطه تا شمالی ترین منطقه است که اختصاص اعتبارات مناسب برای رونق هرچه بیشتر گردشگری در این استان منجر خواهد شد.

وی همچنین بخش موران و گرمی را دارای استعداد ویژه در اعتلای گردشگری اعلام و خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از دریاچه شهرک شهید غفاری در شهرستان پارس آباد داشتیم، برنامه ریزی برای احیای این منطقه گردشگری آغاز شده که با جلوه خاص و طبیعت بی نظیر می تواند به یک منطقه بی بدیل در جذب توریست تبدیل شود.

استاندار اردبیل اقدامات جهاد دانشگاهی را در راستای اعتلای صنعت گردشگری در اردبیل مناسب اعلام کرد و گفت: پیش از این نیز طرح جامع گردشگری با همکاری جهاد دانشگاهی تدوین شده بود که می تواند گفت 70 درصد کارهای انجام شده در حوزه گردشگری براساس یافته های این تحقیقات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 90 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های گردشگری اردبیل

اختصاص 90 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های گردشگری اردبیل