مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 11:352020-07-02سياسي

توزیع بیش از20 هزار بسته حمایتی در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در استان توزیع بیش از 20 هزار بسته هدف گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محسن کریمی در چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در محل مصلی بیت المقدس اراک، اظهار کرد: بر اساس هدف گزاری های انجام شده در طول سه مرحله گذشته رزمایش کمک مومنانه بیش از 125 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد که این مهم نشان از انسجام و وحدت همه جانبه مسئولین و دستگاه های استان بود.

وی ادامه داد: در مرحله چهارم این رزمایش توزیع بیش از 20 هزار بسته هدف گزاری شده که امیدواریم بیش از این رقم انجام شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امروز با همت بسیجیان و گروه های جهادی سپاه ناحیه اراک و مشارکت شورای شهر و شهرداری اراک شاهد توزیع 4 هزار بسته معیشتی هستیم.

سردارکریمی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه برگرفته از سیره و مکتب اهل بیت (ع) است، تاکید کرد: نشان دادن این رزمایش با هدف ترویج و تقویت فرهنگ غنی اهل بیت (ع) انجام می شود.

وی افزود: این رزمایش در مقابل وضعیت نابسامان غربیان از جمله استکبار جهانی است که هنوز هم در این وضعیت دست از سر مسلمین بر نمی دارند تا به آن ها نشان دهیم ملت ایران علیرغم سختی هایی که در کشور وجود دارد، فرهنگ کمک به یکدیگر را فراموش نکرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از20 هزار بسته حمایتی در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه

توزیع بیش از20 هزار بسته حمایتی در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه