مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-02اقتصادي

ساخت 200 هزار مسکن برای دهک های پایین


کمیته کارشناسی به منظور احداث مسکن برای دهک های یک تا سه تشکیل شده و به زودی عملیات اجرایی ساخت 200 هزار واحد آغاز می شود.

- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کمیته کارشناسی به منظور احداث مسکن برای دهک های یک تا سه تشکیل شده و به زودی عملیات اجرایی ساخت 200 هزار واحد آغاز می شود.

محمود محمودزاده در گفت وگو با ایسنا درباره احداث مسکن برای افراد کم توان که رییس جمهور روز گذشته به آن اشاره داشت اظهار کرد: علاوه بر 400 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن که برای دهک های متوسط اجرا می شود، از ماه های گذشته برنامه ساخت 200 هزار واحد مسکونی برای دهک های یک تا سه را هدف گذاری کردیم که دستگاه های مختلفی درگیر آن هستند.

وی افزود: سال گذشته کمیته کارشناسی متشکل از وزارت راه و شهرسازی، کمیته امداد، سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، خیرین مسکن ساز، بسیج سازندگی، سازمان اوقاف و آستان قدس رضوی تشکیل شده که جلسات کارشناسی آن در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این کمیته هدف گذاری برای احداث 200 هزار واحد مسکونی را دارد تصریح کرد: جامعه مخاطب هم اکنون شناسایی شده و در حال ورود به برنامه اجرایی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 200 هزار مسکن برای دهک های پایین

ساخت 200 هزار مسکن برای دهک های پایین