مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-02ورزشي

لیگ استانی ورزش زورخانه ای را در کرمانشاه فعال کنید


رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: با توجه به فضای رقابتی که بین استان های در ورزش زورخانه ای بوجود آمده، اگر هیات کرمانشاه هم تلاش نکند، - از این کورس رقابتی جا می ماند.

مجتبی جوهری در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان کرمانشاه که امروز (12 تیر) برگزارشد، بااشاره به رشد روز افزون جایگاه این ورزش در کشور، اظهار کرد: طی سالهای اخیر شرایطی را برای ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ایجاد کرده ایم که تمامی استان ها با انگیزه بالا برای پیشی گرفتن از هم باهم رقابت می کنند.

وی تصریح کرد: تا چندسال پیش این ورزش تنها در دست چند استان بود که برای این رشته تصمیم گیری می کردند و سایر استان ها کناره گرفته بودند، اما اکنون با فضای رقابتی که داریم همه استان ها به میدان آمده اند.

رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بااشاره به نظم و انضباط بی سابقه حاکم شده در این ورزش، افزود: با روند کنونی که در پیش گرفته ایم، ورزش های زورخانه ای و پهلوانی در سالهای آینده یکی از بهترین، پویاترین و علمی ترین ورزش های کشور خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این شرایط از هیات کرمانشاه انتظار داریم باتوجه به پیشینه این ورزش در استان، از این قافله رقابتی عقب نمانده و همپای دیگر استان ها پیش برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ استانی ورزش زورخانه ای را در کرمانشاه فعال کنید

لیگ استانی ورزش زورخانه ای را در کرمانشاه فعال کنید