مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-02سياسي

اتمام پروژه های گازرسانی به روستاهای خراسان شمالی طی برنامه ریزی یکساله


استاندار خراسان شمالی با تاکید بر تامین نداشته های حداقلی شهرستان مانه سملقان در حوزه آب و گاز ، اظهارکرد: گاز رسانی به تمام روستاهای استان طی برنامه ریزی یکساله به اتمام خواهد رسید و در این راستا از تمامی ظرفیت ها و امکانات بهره مند خواهیم شد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر تامین نداشته های حداقلی شهرستان مانه سملقان در حوزه آب و گاز ، اظهارکرد: گاز رسانی به تمام روستاهای استان طی برنامه ریزی یکساله به اتمام خواهد رسید و در این راستا از تمامی ظرفیت ها و امکانات بهره مند خواهیم شد.

محمدعلی شجاعی در نشستی با مدیرعامل بنیادعلوی کشور با محوریت امضا تفاهم نامه توسعه شهرستان مانه و سملقان که 12 تیرماه ماه در محل استانداری برگزار شد، با تعیین مهلت 15 روزه خطاب به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: سند توسعه متوارن و همه جانبه شهرستان تهیه شود.

وی افزود: تا 15 روز آینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سند سه ساله توسعه همه جانبه شهرستان مانه و سملقان برای برنامه ریزی چگونگی اتمام کارها نوشته شود و هر ماه گزارش عملکرد داشته باشید.

شجاعی اشاره کرد: سند جهش تولید استان در قالب اجرای 190 پروژه تهیه شده است که باید طرح های مربوط به شهرستان مانه و سملقان در این سند با نگاه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های گازرسانی به روستاهای خراسان شمالی طی برنامه ریزی یکساله

اتمام پروژه های گازرسانی به روستاهای خراسان شمالی طی برنامه ریزی یکساله